Termeni si Conditii

Inlocuirea sau returnarea produselor achizitionate de la internet-magazinul YOLO.md se
face in primele 14 zile dupa achizitie.


Conditii de RETUR:
● Nu exista careva defecte care afecteaza modul lor de functionare sau de utilizare
● nu au fost utlilizate
● si-au pastrat aspectul exterior, proprietatile de consum,
● prezenta bonului de casa sau a unui alt document care dovedeste faptul procurarii
produsului.
In conformitate cu Legea Nr. 105 din 13.03.2003, privind protectia consumatorului, nu toate
cumparaturile fac parte din categoria produselor cu drept de returnare sau de inlocuire.


Conditii de SCHIMB:
● Cumparatorul nu este o persoana juridica;
● Produsul nu a fost utilizat, aspectul exterior s-a pastrat;
● Produsul are ambalajul complet nedeteriorat;
● Produsul este insotit de setul complet de: accesorii, consumabile, documentatie si
software-ul insotitor, iar ambalajul acestora nu este deteriorat, astfel ca sa-i permita
vanzatorului o noua comercializare;
● Nu a avut loc activarea produsului.


Lista produselor de calitate corespunzatoare care nu pot fi returnate sau inlocuite:
Conform Legii Nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia Consumatorului, urmatoarele
produse nu pot fi returnate sau inlocuite:
Bijuterii (articole din metale pretioase, pietre scumpe); Textile (tesaturi din bumbac, in,
lina, matase, lenjerie intima si de pat); Articole de igiena persoanala (periute de dinti,
pieptene, pensete, aparate de epilare si de ras electrice sau manuale si alte produse
similare pentru ingrijire personala); Articole cosmetice si de parfumerie; Produse de
cabluri si fire electrice; Materiale de constructie, finisare si alte produse vandute per
metru (linolium, pelicula, covoare, etc.); Produse si materiale care intra in contact cu
produsele alimentare, confectionate din material polimerice, inclusive cele de unica
folosinta (tacamuri si ustensile de bucatarie, material de ambalare, containere pentru
depozitarea si transportarea produselor alimentare; Produse chimice de uz casnic,
pesticide si agrochimice; Mobila de uz casnic (seturi de mobila); Automobile si
marfuri pentru motocilete, remorci si alte unitati pentru acestea, alte mijloace mobile
pentru lucrari agricole, barci de agrement si alte echipamente pentru inot; Electronice
de o structura mai complexa din punct de vedere tehnic, pentru care sunt stabilite perioada
de garantie (masini si dispozitive electrice casnice, echipamente radio-electronice,
calculatoare, aparate foto, video, telefoane mobile si fixe, instrumente muzicale electronice
etc.); Produse pentru prevenirea si tratarea la domiciliu (obiecte sanitare si de igiena din
metal, cauciuc, instrumente medicale, dispozitive si aparate, produse de igiena orala, lentile
pentru ochelari, articole pentru ingrijirea copiilor, medicamente); Jucarii.


Procedura de returnare sau de inlocuire a produsului:
Pentru inceput se contacteaza Departamentul relatii cu clientii, la numarul de telefon:
069915815, care va informeaza unde va adresati cu acest produsul defect. Daca produsul
depaseste greutatea de 10 kg sau dimensiunile de 2 m, atunci acesta este preluat de
curierul nostru gratis, insotit de talonul de garantie original si de bonul fiscal, pentru a fi
transportat la centru de reparatie, conform prevederilor legale.
Termenul de examinare a cererii este de 14 zile. In aceasta perioada se ia decizia
de a repara, de a inlocui sau de a rambursa suma platita de client. Daca la momentul
adresarii cererii de inlocuire a produsului cu unul similar, acesta nu este in stoc, clientul are
dreptul sa ceara vanzatorului respingerea comenzii si returnarea sumei achitate pentru
produs. La fel daca inlocuirea produsului nu este posibila, vanzatorul va notifica clientul la
telefon sau prin mesaj la adresa de email, iar banii sunt achitati conform procedurii stabilite.


Rambursarea banilor achitati:
Suma achitata de client, urmeaza sa fie returnata in termen de 15 zile de la primirea
cererii, in acelasi mod in care a fost efectuata plata pentru produs. In cazul in care clientul
opteaza pentru inlocuirea produsului cu altul disponibil, acestuia i se va rambursa doar
diferenta dintre valoarea bunului returnat si pretul noului produs, sau dupa caz va achita
diferenta de bani.
La returnarea sau preschimbarea produselor asamblate, fara cutie sau ambalaj (DAR
NEFOLOSITE), si detinerea bonului obligatoriu, se va returna cu 20% mai putin din costul
produsului .


Controlul calitatii produsului:
In urma adresarii reclamatiei clientului, vanzatorul este in drept sa se adreseze
organelor competente pentru elaborarea expertizei de calitate a produsului care pretinde a fi
returnat.In acest sens, apare necesitatea furnizarii produsului achizitionat impreuna cu o
declaratie de returnare/inlocuire. Pe baza rezultatelor unui astfel de control de calitate,
vanzatorul va oferi un raspuns la solicitarea clientului. Daca cumparatorul nu este deacord
cu rezultatul controlului de calitate efectuat in conformitate cu punctele 3-6 din Hotarirea
Guvernului RM, Nr. 1465 din 08.12.2003 cu privire la aprobarea Regulilor de inlocuire a
produselor nealimentare si a termenelor de garantie, acesta detine dreptul de a depune o
cerere scrisa pentru examinarea independenta a marfurilor. Examinarea cererii se
efectueaza pe cheltuiala vanzatorului. La fel clientul este in drept sa fie prezent in timpul
examinarii. Daca expertiza stabileste prezenta deficientelor aparute nu din vina vanzatorului
(producatorului), clientul este obligat sa ramburseze vanzatorului cheltuielile pentru
expertiza, precum si alte cheltuieli asociate cu depozitarea si transportarea produsului.
Nota: Informatii detaliate despre pretentiile legate de calitatea si returnarea
produselor pot fi trimise pe email la adresa opp@yolo.md sau la adresa postala: mun.
Chisinau, str. Decebal 80, sau la telefon: 069915815.


Autoritatea abilitată cu funcţii de protecţie a consumatorilor:
Agenţia pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78
Telefon: (022) 51-51-51; 0-800-28-028
Email: consumator@apc.gov.md
Web: consumator.gov.md


Examinarea reclamației se efectuează la prezentarea bonului de casă, sau a
unui alt document care confirmă faptul cumpărării produsului sau prestării
serviciului.