Termeni și Condiții

IMPORTANT: Inlocuirea sau returnarea produselor achizitionate de la internet-magazinul YOLO.md se face in primele 14 zile dupa achizitie

NOTA: Informatii detaliate despre pretentiile legate de calitatea si returnarea produselor pot fi trimise pe adresele:

1. E-mail: opp@yolo.md

2. Adresa postala: mun. Chisinau, str. Decebal 80

3. Telefon: + 373 69 915 815

1. Capitolul I: PREVEDERI GENERALE

a) Conditii de RETUR :

  • Nu exista careva defecte care afecteaza modul lor de functionare sau de utilizare
  • Nu au fost utlilizate
  • Si-au pastrat aspectul exterior, proprietatile de consum,
  • Prezenta bonului de casa sau a unui alt document care dovedeste faptul procurarii produsului.

b) Conditii de SCHIMB :

  • Cumparatorul nu este o persoana juridica;
  • Produsul nu a fost utilizat, aspectul exterior s-a pastrat;
  • Produsul are ambalajul complet nedeteriorat;
  • Produsul este insotit de setul complet de: accesorii, consumabile, documentatie si software-ul insotitor,
    iar ambalajul acestora nu este deteriorat, astfel ca sa-i permita vanzatorului o noua comercializare;
  • Nu a avut loc activarea produsului.

c) Conditii privind IMPOSIBILITATE retur sau inlocuire
Conform Legii Nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia Consumatorului, urmatoarele produse nu pot fi
returnate sau inlocuite:
Bijuterii (articole din metale pretioase, pietre scumpe); Textile (tesaturi din bumbac, in, lina, matase,
lenjerie intima si de pat); Articole de igiena persoanala (periute de dinti, pieptene, pensete, aparate de epilare si de ras electrice sau manuale si alte produse similare pentru ingrijire personala); Articole cosmetice si de parfumerie; Produse de cabluri si fire electrice; Materiale de constructie, finisare si alte produse vandute per metru (linolium, pelicula, covoare, etc.); Produse si materiale care intra in contact cu produsele alimentare, confectionate din material polimerice, inclusive cele de unica folosinta (tacamuri si ustensile de bucatarie, material de ambalare, containere pentru depozitarea si transportarea produselor alimentare; Produse chimice de uz casnic, pesticide si agrochimice; Mobila de uz casnic (seturi de mobila); Automobile si marfuri pentru motocilete, remorci si alte unitati pentru acestea, alte mijloace mobile pentru lucrari agricole, barci de agrement si alte echipamente pentru inot; Electronice de o structura mai complexa din punct de vedere tehnic, pentru care sunt stabilite perioada de garantie (masini si dispozitive electrice casnice, echipamente radio-electronice, calculatoare, aparate foto, video, telefoane mobile si fixe, instrumente muzicale electronice etc.); Produse pentru prevenirea si tratarea la domiciliu (obiecte sanitare si de igiena din metal, cauciuc, instrumente medicale, dispozitive si aparate, produse de igiena orala, lentile pentru ochelari, articole pentru ingrijirea copiilor, medicamente); Jucarii.

2. Capitolul II: PROCEDURA de RETURNARE sau de INLOCUIRE a PRODUSULUI


a) Telefon de contact: Pentru inceput se contacteaza Departamentul relatii cu clientii pentru oferire
de informatii, la numarul de telefon: + 373 69 915 815


b) Logistica:
- Livrare personala
- Preluarea de catre curierul reprezentantul vanzatorului: Daca produsul depaseste greutatea de
10 kg sau dimensiunile de 2 m, atunci acesta este preluat de curierul nostru gratis,


c) Acte necesare pentru preluare/transportare la centru de reparatie: Cumparatorul este
obligat de a prezenta:
- talonul de garantie original
- bonul fiscal


d) Termenul de examinare a cererii este de 14 zile. In aceasta perioada se ia decizia de a repara,
de a inlocui sau de a rambursa suma platita de client.


e) Returnare suma: Clientul are dreptul sa ceara vanzatorului respingerea comenzii si returnarea
sumei achitate pentru produs in cazul cand:
- la momentul adresarii cererii de inlocuire a produsului cu unul similar, acesta nu este in stoc
- daca inlocuirea produsului nu este posibila, vanzatorul va notifica clientul la telefon sau prin
mesaj la adresa de email, iar banii sunt achitati conform procedurii stabilite.

3. Capitolul III: PROCEDURA DE RAMBURSARE A BANILOR ACHITATI

a) Termen: Suma achitata de client, urmeaza sa fie returnata in termen de 1 zile de la primirea cererii, in acelasi mod in care a fost efectuata plata pentru produs.

b) Inlocuire: In cazul in care clientul opteaza pentru inlocuirea produsului cu altul disponibil, acestuia i se
va rambursa doar diferenta dintre valoarea bunului returnat si pretul noului produs, sau dupa caz va
achita diferenta de bani.

c) Lipsa AMBALAJ: La returnarea sau preschimbarea produselor asamblate, fara cutie sau ambalaj (DAR
NEFOLOSITE), si detinerea bonului obligatoriu, se va returna cu 20% mai putin din costul
produsului.

4. Capitolul IV: CONTROLUL CALITATII PRODUSULUI

In urma adresarii reclamatiei clientului, vanzatorul este in drept sa se adreseze organelor competente pentru
elaborarea expertizei de calitate a produsului care pretinde a fi returnat.In acest sens, apare necesitatea furnizarii
produsului achizitionat impreuna cu o declaratie de returnare/inlocuire. Pe baza rezultatelor unui astfel de control
de calitate, vanzatorul va oferi un raspuns la solicitarea clientului. Daca cumparatorul nu este de acord cu rezultatul
controlului de calitate efectuat in conformitate cu punctele 3-6 din Hotarirea Guvernului RM, Nr. 1465 din
08.12.2003 cu privire la aprobarea Regulilor de inlocuire a produselor nealimentare si a termenelor de garantie,
acesta detine dreptul de a depune o cerere scrisa pentru examinarea independenta a marfurilor. Examinarea cererii
se efectueaza pe cheltuiala vanzatorului. La fel clientul este in drept sa fie prezent in timpul examinarii. Daca
expertiza stabileste prezenta deficientelor aparute nu din vina vanzatorului (producatorului), clientul este obligat sa
ramburseze vanzatorului cheltuielile pentru expertiza, precum si alte cheltuieli asociate cu depozitarea si
transportarea produsului.